Řešení pro Hotely
Hotelům nabízíme komplexní řešení celého provozu kombinací software pro stravování a ubytování. Propojení mezi pokladnou a rezervačním systémem umožňuje nejen tížení útraty na účet hosta, ale také přenos tržby ze stravovacího úseku do hotelové pokladny. Tím je zajištěn i kompletní přehled o tržbách z obou úseků.
Novinkou je možnost vybavit hosty kartou s nároky na služby čerpané v prostorách hotelu, vystavení e-peněženky se libovolnou slevou, s hotelovou kartou může host v rámci balíčku čerpat nápoje, jídla a jiné benefity na stravovacích a jiných provozech hotelu. Kartě lze nastavit libovolnou expiraci, může být tudíž prodána také jako voucher či dárková karta.
Doporučené moduly:
Hores 10 v konfiguraci na míru hotelu.
Více o Horesu najdete v sekci Moduly - Hotel komplet.
Pokladna: objednávky, tisky bonů, platby, uzávěrka.
Více o pokladně najdete v sekci Moduly - Pokladna
Cenař: tvorba kalkulací, cen, tlačítek na pokladnu, správa uživatelů, administrace celého systému.
Více o cenaři najdete v sekci Moduly - Cenař.
Hlavní sklad a managery: Příjmy a výdeje - dodavatelé, interní převody, odtížení, inventura, reporty.
Více o skladech najdete v sekci Moduly sklady.
Kredit: slevy, sbírání bodů, vouchery, elektronické peněženky, mailing, přehledy, reporty.
Více o kreditu najdete v sekci Moduly - kredit.
Moduly - rozšíření
Docházka - jednoduchá docházka, sledování příchodů, odchodů, přestávek, reporty.
Inventura vážením - vážení surovin a nápojů na pokladně, odeslání výsledků do modulu sklad.
Kontrola nápojů - porovnání namarkovaných a vydaných nápojů, nebo čepování pouze na základě markování.
EDI - elektronické dodací listy.